İnternet faturası nereye şikayet edilir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Yüksek fatura nereye şikayet edilir?
Alo 186 BEDAŞ Çağrı Merkezi.
Türk Telekom faturam çok yüksek geldi ne yapmalıyım?
Fatura Kapama hizmetinden faydalanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz: Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri.
İnternet ile ilgili şikayetleri hangi bakanlığa yapılır?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.
BTK şikâyet edince ne olur?
Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.
Türk Telekom fatura itirazı nasıl yapılır?
Her türlü şikayet, istek ve önerileriniz için 444 11 15 numaralı TT Ödeme Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz. Türk Telekom Ödeme Hizmetleri Kullanıcı Sözleşmesi’ni görüntülemek için tıklayınız.
İnternet faturasına nasıl itiraz edilir?
Elektronik fatura uygulamasında itiraz, bir yandan “Reddet” butonu kullanılarak yapılabilmekte, diğer yandan kağıt fatura ve basit faturada olduğu gibi, Türk Ticaret Kanunu’nun 18. maddesi uyarınca noter, güvenli elektronik imza, telgraf veya iadeli taahhütlü posta yoluyla yapılabilmektedir.
Faturam çok geldi ne yapmalıyım?
Bu kurumlar normal tutardan yüksek su faturalarına da itiraz ediyor. Faturanıza en yakın şubeye faturanız ve kimliğinizle itiraz edebilirsiniz. Ayrıca kurumların web sitelerindeki online işlem sekmelerinde faturalara itiraz etme seçeneği de bulunmaktadır.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.
Ev internet faturası neden fazla gelir?
Bağlantınıza uygulanan tarifeler, paket ve kampanya ücretleri, kullandığınız özel servisler, paket aşımları gibi pek çok etken faturanızın beklenenden yüksek gelmesine sebep olabilir.
Türk Telekom şikayet hattı var mı?
Kimlik fotokopinizi ve imzalı dilekçenizi Türk Telekom’a kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden .tr adresine göndererek. Bunu 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek yapabilirsiniz.
TTNET fatura üst sınırı nedir?
Faturalandırma limitimi nasıl ayarlayabilirim? Seçtiğiniz faturalandırma limiti toplam aylık sabit ücretlerinizin üzerinde olmalıdır. Faturalandırma limitinizi 90 TL, 100 TL, 150 TL, 200 TL, 500 TL olarak ayarlayabilirsiniz.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyet edilen kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
Cimere Türk Telekom şikayet edilir mi?
Türk Telekom ile ilgili şikayetler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletilir. Şikayetinizi CIMER’e ilettikten sonra şikayetinizi inceleyecek ilgili birimler tarafından şikayetinize yanıt verilecektir. Yanıt süresi şikayetin içeriğine bağlı olarak değişebilir.
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
İnternet üzerinden şikâyet nasıl yapılır?
Yaşadığınız sorunla ilgili olarak; Detaylı bilgi için lütfen bakınız.
İnternet hangi bakanlığa bağlıdır?
Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici makamlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı elektronik haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve kontrol sağlamaktadır.
Cimere Türk Telekom şikâyet edilir mi?
Türk Telekom ile ilgili şikayetler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletilir. Şikayetinizi CIMER’e ilettikten sonra şikayetinizi inceleyecek ilgili birimler tarafından şikayetinize yanıt verilecektir. Yanıt süresi şikayetin içeriğine bağlı olarak değişebilir.
Türk Telekom tüketici haklarına nasıl şikâyet edilir?
5. TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM MEKANİZMASI: Satın aldığınız hizmetle ilgili soru, talep ve şikayetlerinizi yukarıdaki adrese veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri 444 1 444’e iletebilirsiniz.